FOTKY | FOTOFILM | DENÍK | ODKAZY | GUESTBOOK
1.DEN | 2.DEN | 3.DEN | 4.DEN | 5.DEN | 6.DEN | 7.DEN | 8.DEN | 9.DEN | 10.DEN | 11.DEN | 12.DEN | 13.DEN | 14.DEN | 15.DEN | 16.DEN | 17.DEN | 18.DEN | 19.DEN | 20.DEN | 21.DEN | 22.DEN | 23.DEN

8.den - sobota 5.9.2009

Dnes už od vodopádů odjíždíme a míříme do hor. Odjezd je stanoven na osmou hodinu, takže vstáváme kolem sedmé, abychom vše v pohodě stihli pobalit a vynést k autobusu. Hned po ránu si dopřávám luxusní zážitek na místním docela nechutném záchodě a pak už hurá vzhůru k busu. Cestou si kupujeme k snídani výborné palačinky s Nuttelou, stejně tak činí několik dalších spolucestujících, takže se nám odjezd trošku opožďuje. Nakonec zhruba o čtvrt hodinky později vyrážíme na časově docela dlouhý přejezd. Po poledni jsme v Marrákeši, kde děláme masochistickou skoro čtyřhodinovou zastávku na prohlídku města. Venku je velice příjemných 41 stupňů ve stínu a tím pádem k 60-ti na slunci a v tomhle opravdu nejsem schopen existovat. Dáváme pár pomerančových džusíků, které jsou tu skoro zadarmo (3 MAD) a moc dobré a hledáme stín ve kterém přežijeme do doby odjezdu.

Marrákeš

Marrákeš Marrákeš

Podařilo se přežít a po půl čtvrté nasedáme do vytopeného busu a míříme konečně do hor. Přejezd do Asni trvá necelé dvě hodinky a vítá nás tu rozhodně příjemnější, byť stále hodně horké počasí. V kempu v Asni si můžeme vybrat zda chceme spát v jednoduchých bungalovech či ve stanu. Původně jsem se rozhodli pro spánek pod střechou, ale po bližším průzkumu interiéru bungalovu a jednom úderu do matrace, jehož následkem se z ní vznesl oblak prachu podobný známému atomovému hřibu, nakonec přece jen stavíme stan. Bungalov však využijeme alespoň jako odkladiště bagáže pro příští tři dny. Zítra ráno vyrážíme na trek na nejvyšší horu Atlasu, Jebel Toubkal.